Qlandia
10 vaj za dobro jutro

Pretegnite telo, zadihajte in vsak dan začnite s polno mero energije!

Vsako jutro ista zgodba – zaspani, zaležani in jezni na budilko, ki vas je predramila iz sladkega spanca. Seveda se z leti pojavijo še težave z zatrdelostjo mišic in sklepov. Se tudi vi začudeno sprašujete, kako so lahko nekateri že ob zgodnjih jutranjih urah tako nasmejani in polni energije? Tu igrajo ključno vlogo dobre navade (ki vključujejo uravnoteženo zdravo prehrano in dovolj spanca), dobro voljo in vitalnost pa lahko vsako jutro prikličemo že z nekaj enostavnimi gibalnimi vajami.

Že 10 minut gibanja lahko naredi čudeže! S tem, ko telo spravimo v pogon, se s polno paro začnejo tudi vsi procesi, ki nas ne samo zbudijo temveč tudi spodbudijo našo presnovo. Preizkusite kratko jutranjo rutino, ki vam jo spodaj predstavljamo v 10 korakih. Sončni krog vaj (kot smo sklop vaj poimenovali) vam bo prinesel vitalnost in dobro voljo, s katerima boste v nov dan stopili z nasmehom.

Armaflex blazino, uteži in drugo opremo poiščite v trgovinah s športno opremo (Hervis, Prva liga, Thomas sport)

SONČNI KROG VAJ

 1. VDIHNI DOBRO, IZDIHNI SLABO 

Sedimo na stolu ali robu postelje, roke so sproščene ob telesu. Počasi dvignemo ramena in glavo potisnemo navzgor. Istočasno z globokim vdihom vnesemo v telo svežo energijo. Z izdihom počasi spuščamo ramena in glavo ter obenem izdihnemo vso negativno energijo, ki se je nakopičila v nas. Ponovimo 8x.

 2. ZASUKI GLAVE 

Sedimo in dihamo sproščeno. Brado spustimo na prsni koš. Iz tega položaja glavo zasukamo tako, da pogledamo čez levo ramo in nato čez desno. Ponovimo 8x.

 3. KROŽENJE Z RAMENI 

Stojimo in dihamo sproščeno. Roki prosto visita ob telesu. Rameni privzdignemo in zaokrožimo naprej. Naredimo 8 krogov in nato spremenimo smer kroženja. Tudi nazaj zaokrožimo 8x.

 4. ODVRZI SKRBI 

Z vdihom dvignemo roki visoko nad glavo in nekoliko zadržimo v tem položaju. Z izdihom nato zamahnemo z rokami močno naprej in preidemo v predklon z rahlo pokrčenimi koleni. Roki prosto padeta mimo kolen. Po zamahu se s ponovnim vdihom vrnemo v izhodiščni položaj. Ponovimo 8x.

 5. ZASUKI TRUPA 

Stojimo in sproščeno dihamo. Stopala postavimo rahlo izven širine ramen in jih trdno zasidramo v podlago. Roki prekrižamo na prsnem košu in dlani položimo na ramena. Trup počasi zasukamo v levo tako, kot da bi želeli pogledati, kaj se dogaja za našo levo ramo. Nato zasuk ponovimo še v desno. Vajo naredimo 8x.

 6. ZAKORAKAJ V NOV DAN 

Stojimo in dihamo sproščeno. Levo nogo pokrčimo do pravega kota tako, kot da bi želeli stopiti na visoko stopnico, in se z desno roko dotaknemo kolena. Položaj kratko zadržimo in nato ponovimo še z drugo nogo. Vajo naredimo 8x.

 7. BRCA V »TA ZADNJO« 

Sedaj levo nogo pokrčimo še nazaj (tako, kot bi se želeli brcniti v zadnjico) in se z desno roko dotaknemo pete. Kratko zadržimo in nato ponovimo še z drugo nogo. Vajo naredimo 8x.

 8. MUCEK PREDE 

Postavimo se na vse štiri tako, da so zapestja pod rameni in kolena pod kolki. Z globokim vdihom prsni del maksimalno izbočimo (naredimo grbo) in glavo sklonimo. Poskusimo lopatice čim bolj razmakniti. Zadržimo nekaj sekund, nato pa z izdihom spustimo prsni koš in hrbtenico čim bolj usločimo. Ob tem izbočimo zadnjico in glavo dvignemo. Tudi ta položaj zadržimo nekaj sekund, nato vajo ponovimo od začetka (8x).

 9. PES IN STREŠICA 

Ostanemo v položaju na vseh štirih in z izdihom spustimo zadnjico nazaj proti petam. Roke ostanejo iztegnjene, dlani ne premikamo (položaj psa). Zadržimo nekaj sekund, nato pa z vdihom dvignemo zadnjico v položaj strešice. Roke in noge so iztegnjene, glava počiva med rokami, pete so potisnjene ob tla. Zadnjica je na najvišji točki. Zadržimo in se nato vrnemo v položaj psa. Vajo ponovimo 8x.

 10. VISOKO V NEBO 

Stojimo in roke stegnemo visoko v nebo. Stisnemo mišice trupa za stabilnost in poskušamo seči še višje. Počasi se dvignemo na prste in poskušamo, kako visoko lahko dvignemo roke. V najvišji točki položaj zadržimo in se nato počasi spustimo na cel podplat. Ponovimo 8x.


Po opravljenih vajah si privoščimo osvežilno prho, popijemo zeliščni čaj ali naravni sadni sok in že smo pripravljeni na vse izzive, ki nam jih nov dan prinaša!

Bi radi tudi vi prispevali svoje ideje, znanje ali zanimiva doživetja? Izpolnite obrazec in nam jih posredujte v obliki članka, fotografije ali video posnetka. Veselimo se vašega sodelovanja!

#zdravje
Uredite svoja stopala

Mali QL nasveti za lepa in urejena stopala, ki bodo v modni obutvi preprosto žarela vsak poletni dan.

#zdravje
Odeja, čaj in kurja žup'ca …
Premagajmo zimske zdravstvene nadloge z naravnimi antibiotiki.
#zdravje
Kaj so superživila?

Spoznajte hrano, ki vas bo tudi v krajših in manj prijetnih hladnih dneh ohranila zdrave in polne energije.

#zdravje
Spomladanska utrujenost? Ne, hvala!

Uvedite nekaj malih sprememb v vaš vsakdan ter odženite občutek izčrpanosti in brezvoljnost, ki se pogosto prikrade v pomladnih dneh.

#zdravje
5 super QL razlogov zakaj po opravkih s kolesom
Vedno daljši dnevi, obsijani s prijetno toplimi sončnimi žarki, so na mestnih ulicah sprožili pravo malo invazijo nadobudnih kolesarjev. Še niste med njimi?
QL MAGAZIN
Prelistaj po novih QL trendih
Ste v svoji Qlandii že zagledali nov QL magazin Mini? Ne, to ni magazin za naše najmlajše obiskovalce, čeprav se v njem najdejo simpatično QL in ustvarjalne vsebine tudi zanje, temveč manjša, krajša in bolj ekspresna različica QL magazina, ki jo boste z veseljem prebrali, ko boste imeli 5 minut časa.
Izberite vrednost
Izberite tip darilne kartice
Že imate svojo QL kartico?

QL novičke

Le skrbno izbrane in prečesane e-novice po vašem okusu. Vas zanimajo nagradne igre, dogodki, zanimivo in poučno branje ali morda kar vse? Izberite s čim vam lahko enkrat mesečno polepšamo dan.

Sporočite nam

Vas je v Qlandii kaj povsem navdušilo, presenetilo ali morda spravilo v slabo voljo? Tu smo za vaše zadovoljstvo in dobro počutje, zato nam vse pohvale, mnenja ali morebitne pritožbe sporočite s klikom na spodnji gumb.

Kamnik