Qlandia
Se zjutraj težko zbudite?
Se zjutraj težko zbudite?

Preberite naše nasvete, s katerimi boste tudi največji zaspanci pretentali svoj organizem in se hitro spravili na noge.

Ko se dnevi počasi krajšajo in jutra postopoma postajajo spet sveža in meglena, postane jutranje poležavanje v postelji vse bolj privlačno. Tudi šolarji se najbrž nič kaj ne veselite prihajajočih septembrskih dni, ko bo treba zopet nastaviti budilko in jutranje lahkotno poležavanje nadomestiti z odhodom v šolo.

Vemo, da je jutranje vstajanje lahko prava muka. Za vse zaspance, in tiste, ki si želite vzpostaviti bolj učinkovito jutranjo rutino, smo pripravili nekaj nasvetov, s katerimi bodo tudi manj sončna jutra lepša in skok iz postelje bolj navdihujoč.

V posteljo se odpravite vedno ob isti uri

Naše telo namreč obožuje rutino, zato poskusite tudi v svoj režim spanja uvesti disciplino. Premislite, kdaj morate vstati in pojdite v posteljo pravočasno, da se boste naspali. Poskusite telesu privoščiti vsaj 7 do 8 ur spanca. Če boste bedeli pozno v noč in se nato z budilko zbujali v ranem jutru, ni čudnega, da si ne boste želeli iz postelje. Če se morate zbuditi ob 6ih zjutraj se odpravite v posteljo okoli 22ih. Če boste rutino ohranjali vsak dan, boste kmalu usvojili navado in hitro se boste presenetili, ko se boste naspani zbudili minuto pred budilko.

Odpovejte se dremežu

Gumb »dremež« je predvsem v dneh, ko imamo občutek, da se nismo naspali, privlačen izhod v sili. Rečemo si »samo še 5 minut«, pritisnemo gumb in že spet smo v sladkem svetu sanj. Znova in znova. S pritiskanjem na dremež pa si delamo medvedjo uslugo, saj tako telo večkrat izpostavljamo šoku budilke. Samo pomislite – če imate dovolj časa, da 3-krat pritisnete na dremež in zaspite še za 5 do 10 minut, je to  15 do 30 minut spanca, ki bi ga lahko preživeli brez vmesnih motenj. Predlagamo vam odličen kompromis, ob katerem se boste zbudili bolj naspani – pozabite na dremež in si budilko nastavite 15 do 30 minut kasneje.

Pretegnite se

To je izjemno preprost trik, ki ga lahko izvedete še vpostelji. Z nežnim raztezanjem boste mišice zbudili in jih pripravili na vseaktivnosti, ki jih čakajo ta dan, obenem pa boste pognali tudi kri po telesu inzbudili možgane. Po raztezanju si lahko privoščite hitro jutranjo telovadbo, skatero telo še dodatno prebudite in se kakovostno predihate. Poskusite npr. Sončni krog vaj za dobro jutro in bodite navdušeni nad učinkom, ki ga lahko ima žekratka vadba preden začnete svoj dan.

Ne zatemnite spalnice

Dovolite, da vas jutranja svetloba postopoma zbudi. V času, ko so dnevi še dovolj dolgi in se zbujamo v svetlem, ne spuščajte rolet preden se odpravite v posteljo. Naši možgani so namreč tako sprogramirani, da različno reagirajo na temno ali svetlo okolje. S spuščenimi roletami bo tudi, ko bo sonce že zdavnaj vzšlo, soba še vedno temna. Možgani bodo tako prejemali signal, da je še vedno noč (torej čas za spanje), vaš organizem pa bo še naprej pospešeno proizvajal melatonin, hormon spanja. V svetlem prostoru pa bodo dojeli, da je že dan, in se boste lažje prebudili.

Popijte dovolj vode

Tudi med spanjem vaše telo porabi veliko tekočine, saj še vedno opravlja vse osnovne procese. Občutek zaspanosti in »povoženosti« je lahko tudi posledica dehidracije. Poskrbite za vnos tekočine in dan začnite z dvema polnima kozarcema vode. Ta naj bo mlačna ali topla, saj lahko z mrzlo vodo v telesu sprožite manjši šok. Vodo lahko nadomestite tudi z nesladkanim čajem, ali pa v toplo vodo stisnete sok ene limone in si tako že navsezgodaj privoščite napitek, ki ne samo prebudi celotno prebavo in poživi organizem, temveč tudi poskrbi za razstrupljanje telesa in vnos vitaminov.

Skočite pod tuš

V dneh, ko se nikakor ne morete spraviti iz postelje, skočite pod prho in poženite kri po žilah. Prhanje bo telo osvežilo in ga pripravilo na nove podvige. Lahko si privoščite tudi izmenično prhanje s toplo in hladno vodo, ki pospeši prekrvavitev in vas v trenutku navda s svežim valom energije za super začetek dneva.

Bi radi tudi vi prispevali svoje ideje, znanje ali zanimiva doživetja? Izpolnite obrazec in nam jih posredujte v obliki članka, fotografije ali video posnetka. Veselimo se vašega sodelovanja!

#šport #zdravje
Vadba za zdravo hrbtenico

Pridružite se skupini seniorjev na vadbi za zdravje v Qlandii Nova Gorica. S  preventivnimi vajami, ki zmanjšujejo bolečino v hrbtenici iz izboljšujejo telesno držo, bomo poskrbeli za vitalnost in dobro energijo za vaš dan.

#zdravje
Rožnati oktober
Rožnata pentlja oktobra zaznamuje mesec osveščanja o raku dojk. Z rednim samopregledovanjem lahko naredimo veliko za svoje zdravje in premagamo zlobnega sovražnika v samem izvoru.
#nasvet #zdravje
Poletna intimna nega

Za intimno nego moramo seveda poskrbeti v vsakem letnem času, vendar je poleti še toliko bolj pomembno da se je lotimo pravilno. Vročina in vlaga spodbujata potenje, kar je lahko izjemno neprijetno za intimne predele. Na kaj moramo biti v vročih dneh še posebej pozorni?

#zdravje
10 vaj za dobro jutro

Pretegnite telo, zadihajte in vsak dan začnite s polno mero energije!

#zdravje
Uredite svoja stopala

Mali QL nasveti za lepa in urejena stopala, ki bodo v modni obutvi preprosto žarela vsak poletni dan.

QL MAGAZIN
Prelistaj po novih QL trendih
V Qlandii vas že čaka sveža številka QL magazina STYLE, polna svežih QL modnih trendov, novosti in idej za bolj hladne jesenske in zimske dni. »Ta dolg« magazin, kot mu pri nas rečemo, prinaša vse najboljše, kar vam je na voljo v nakupovalnih centrih Qlandia. Pobrskajte po izjemnih modnih kosih novih kolekcij za jesen in zimo 2019/2020, poiščite idejo ali dve za aktivnosti v družbi najmlajših, odkrijte najboljše iz sveta tehnologije in še in še.
Izberite vrednost
Izberite tip darilne kartice
Že imate svojo QL kartico?

QL novičke

Le skrbno izbrane in prečesane e-novice po vašem okusu. Vas zanimajo nagradne igre, dogodki, zanimivo in poučno branje ali morda kar vse? Izberite s čim vam lahko enkrat mesečno polepšamo dan.

Sporočite nam

Vas je v Qlandii kaj povsem navdušilo, presenetilo ali morda spravilo v slabo voljo? Tu smo za vaše zadovoljstvo in dobro počutje, zato nam vse pohvale, mnenja ali morebitne pritožbe sporočite s klikom na spodnji gumb.

Kamnik