Qlandia
Tvoja pot v aktivno življenje
Mali koraki, s katerimi boste ohranili motivacijo, naredili spremembo in obrnili svoje življenje na bolje.
Vsi dobro poznamo pomen zdravega aktivnega življenja. Dobro poznamo pa tudi izgovore, s katerimi se dan za dnem slepimo in zapiramo pot zdravim navadam. Pozabite na »Jutri pa res začnem« in si kot moto raje postavite »Danes je moj dan!«. S pravo miselnostjo in nekaj malimi triki boste takoj postavili svoje življenje na pravi tir in začeli v aktivnem slogu tudi uživati. Ni treba takoj skočiti v vratolomne podvige. Poglejte spodnje korake in se prepričajte, kako blizu in dosegljiva je sprememba.

Začnite dan s pozitivno energijo … in naspani!

Spanje je zelo pomemben dejavnik, ki vpliva na potek našega dneva. Dovolj spanja pomaga uravnavati stres, spodbudi procese regeneracije in celo zmanjša lažni občutek lakote (samo pomislite, kolikokrat ste nenaspani posegli po nezdravih prigrizkih). Različni ljudje potrebujemo različno količino spanja, zato ni enotne meje, koliko ur naj bi to bilo. Okvirno povprečje pravi nekje od 6 do 8 ur, glavni pokazatelj pa je, da se zjutraj zbudite naspani in polni energije. Preberite tudi naše nasvete, kaj narediti, če se zjutraj težko zbudite. Ko bomo telesu privoščili dovolj počitka, se bomo v nov dan zbudili polni energije in zagona za vse podvige, ki nas čakajo.

Načrtujte obroke

Velik del zdravega aktivnega življenjskega sloga je tudi uravnovešena prehrana. Kakovostna hrana, bogata s hranili nas napolni z energijo in obenem ne oteži pri vsakodnevnih opravilih. Ko o obrokih ne razmišljamo in se pri izbiri kosila ali prigrizkov predamo trenutnemu navdihu, se pogosto zgodi, da posežemo po najbližji in najbolj privlačni opciji – ki pa najbrž ni tudi najbolj primerna.

Če tudi vi sodite med tiste, ki v službi med malico skočijo po sendvič ali sirovo žemljico, za kosilo izberejo dunajca in pomfrit ter popoldne radi grizljajo čips se zamislite in obrnite rutino. Obroke načrtujte v naprej in se izognite skušnjavi. V nedeljo zvečer sestavite jedilnik za prihodnji teden in se ga držite. Lahko tudi vnaprej skuhate in pripravite kakšno malico/kosilo oziroma le kakšen del, s katerim si boste med tednom olajšali delo. Tako boste premišljeno izbrali raznovrstno hrano s katero se boste tekom tedna počutili bolje.

Se ne morete upreti grizljanju sladic in prigrizkov med obroki – spraznite hladilnik in predale! Če ni doma, vas ne more spraviti v skušnjavo.

Gibanje naj bo zabava

Veliko ljudi se izogiba aktivnemu življenjskemu slogu, ker ima pred seboj napačno predstavo, kaj to pomeni. Gibanje si pogosto predstavljajo kot mučenje v fitnesu, maratonsko tekanje, prelivanje hektolitrov znoja in izmučenost po tem. NAROBE! Dovolj je že, da v svoj vsakdan vključite nekaj aktivnosti, ki vas veselijo in zabavajo. Igrajte se z otroki košarko ali med dvema ognjema, izkoristite deževen dan za šprintanje od strehe do strehe, priključite igralno konzolo s senzorji za gibanje in v igri plešite do onemoglosti! Gibanje je lahko zelo zabavno, če si takega naredimo. Po tem, ko se bomo vsakodnevno začeli gibati, morda tudi fitnes ali tek ne bo več taka nočna mora.

Vključite aktivnost v svoj družbeni krog

Seveda bo še bolj zabavno, če bomo v aktivnosti vključili ljudi, ki so nam blizu. Izzivajte prijatelje v tekmovanje, kdo bo tedensko naredil največje število korakov, prepričajte soproga, da se z vami sprehodi na najbližji hrib (kjer mu boste častili čaj ali kavo), motivirajte celo družino za aktiven konec tedna. Več vas bo, bolj bo gibanje naravno in manjši bo občutek, da gre za obveznost, ki jo morate opraviti za svoje zdravje.

Sestavite urnik

Seveda je najbolje, če se gibanje naravno vključi v vaš vsakdan. Če ne gre drugače in opažate, da še vedno večino časa presedite, je čas, da si sestavite urnik aktivnosti. Ni treba, da je to natančen šolski urnik, dovolj je, če si po dnevih določite, kaj boste na ta dan počeli. Načrtujte igre, sprehode, športanje in aktivne izlete. Ne samo, da se boste več gibali, opazili boste, da boste kar naenkrat tudi veliko bolj pestro preživljali svoj prosti čas!

Pijte dovolj vode

Začnite spremljati koliko vode spijete tekom dneva. Če spijete 2 do 3 litre, odlično, kar tako naprej! Pri hitrem tempu življenja z veliko obveznosti se hitro zgodi, da pozabimo na vodo in ob koncu dneva ugotovimo, da smo popili komajda kozarec ali dva. Prisilite se, da spijete več. Napolnite velik vrč z vodo in ob njem postavite kozarec. Vsakič, ko ga opazite, popijte nekaj požirkov. Vodo lahko oplemenitite tudi z nekaj rezinami limone, pomaranče, kumare ali lističi mete.

Nagradite se

Vsak dosežek je treba nagraditi! Ste se cel teden držali zastavljenega aktivnega načrta? Naslednjič, ko se sprehodite po Qlandii, si privoščite majhno nagrado. Tako boste okrepili pozitivna čustva, povezana z dosežkom in si boste podzavestno želeli še naprej vztrajati pri dobri spremembi.

Bi radi tudi vi prispevali svoje ideje, znanje ali zanimiva doživetja? Izpolnite obrazec in nam jih posredujte v obliki članka, fotografije ali video posnetka. Veselimo se vašega sodelovanja!

#dom #zdravje
Ostani doma: kaj pa zdaj?

Preberite naše preverjene nasvete, kako prilagoditi svoj dan, ostati družabni in predvsem zdravi.

#zdravje
Že pijete zlato mleko?

Zlato mleko ali »golden latte« je napitek na osnovi mleka in kurkume, ki postaja vse bolj priljubljen. Glavni razlog? Pripisujejo mu več kot 150 zdravilnih učinkov.

#šport #zdravje
Vadba za zdravo hrbtenico

Pridružite se skupini seniorjev na vadbi za zdravje v Qlandii Nova Gorica. S  preventivnimi vajami, ki zmanjšujejo bolečino v hrbtenici iz izboljšujejo telesno držo, bomo poskrbeli za vitalnost in dobro energijo za vaš dan.

#zdravje
Rožnati oktober
Rožnata pentlja oktobra zaznamuje mesec osveščanja o raku dojk. Z rednim samopregledovanjem lahko naredimo veliko za svoje zdravje in premagamo zlobnega sovražnika v samem izvoru.
#zdravje
Se zjutraj težko zbudite?

Preberite naše nasvete, s katerimi boste tudi največji zaspanci pretentali svoj organizem in se hitro spravili na noge.

QL MAGAZIN
Prelistaj po novih QL trendih
Čeprav so trenutne razmere vse prej kot običajne, se je cvetoča pomlad prikradla v mesto in okolico ter s seboj prinesla srečo in veselje s soncem obsijanih toplih dnih. Svežino in razigranost pomladi smo vnesli tudi v novo številko QL magazina Mini. S pomladnim QL magazinom vam želimo vsaj malo razbremeniti dan in vas z lahkotnim branjem zazibati v prijetno pomlad. Poiščite nasvete za sijočo polt, poskusite naš recept za trendovski poke bowl, rešite nagradno križanko in z nasmehom stopite v sončne dni.
DARILNA KARTICA SUPERNOVA
Super darilo za izpolnitev najlepših želja.
DARILNA KARTICA SUPERNOVA



QL novičke

Le skrbno izbrane in prečesane e-novice po vašem okusu. Vas zanimajo nagradne igre, dogodki, zanimivo in poučno branje ali morda kar vse? Izberite s čim vam lahko enkrat mesečno polepšamo dan.

Sporočite nam

Vas je v Qlandii kaj povsem navdušilo, presenetilo ali morda spravilo v slabo voljo? Tu smo za vaše zadovoljstvo in dobro počutje, zato nam vse pohvale, mnenja ali morebitne pritožbe sporočite s klikom na spodnji gumb.

DARILNA KARTICA SUPERNOVA
Super darilo za izpolnitev najlepših želja.
DARILNA KARTICA SUPERNOVA



Kamnik