Qlandia

Zakaj bi morali narediti vsak dan 10.000 korakov?

V tako lepih dneh, ki krasijo pomlad, nas še posebej zamika, da se naužijemo prijetno toplih sončnih žarkov. Izkoristimo to priložnost za novo navado; vsak dan naredimo 10.000 korakov. 

Svetovna zdravstvena organizacija WHO in številni strokovnjaki pravijo, da je 10.000 korakov na dan super vstopnica v zdrav in aktiven življenjski slog ter odlična preventiva za marsikatero bolezen. Torej, ste za izziv? Vključite števec korakov na športni zapestnici ali pametnem telefonu in uživajte v pomladi – aktivno!

 Ali veste, koliko korakov naredite dnevno? 

Čeprav je človeško telo namenjeno hoji in gibanju, je vse bolj sedeči »pisarniški« življenjski slog krepko zmanjšal število korakov, ki jih dnevno naredimo. Poskusite kot zanimivost enkrat izmeriti število korakov, ki jih naredite v običajnem dnevu. Če bo številka krepko pod 10.000, naj vas ne preseneti – večina ljudi naredi namreč povprečno le 3.500 - 4.000 korakov dnevno! Vse, kar je nad 7.500 korakov pa je že zelo blizu zmerno aktivnemu življenjskemu slogu. Bravo!

 Pozitivni učinki, ki jih dosežemo s hojo 

Predvsem pri tistih s pretežno sedečim življenjskim slogom, bo 10.000 korakov dnevno naredilo fantastične spremembe za zdravje in dobro počutje. Takoj, ko se bomo začeli premikati, bomo pognali kri po žilah, zmanjšali stres, izboljšali razpoloženjein presenetljivo dvignili raven energije. Z vztrajnostjo pri novi navadi bomo opazili tudi pozitivne fizične spremembe – okrepili bomo mišice in kurili maščobne zaloge, telo bo bolj vitalno in iz dneva v dan bomo imeli več kondicije – ter obenem bomo poskrbeli za svoje zdravje.

 Hoja je odličen prvi korak k aktivnemu življenju 

Hoja je aktivnost, ki jo zmore vsak zdrav človek. Je osnovna oblika človeškega gibanja in kot taka ena najbolj varnih oblik telesne aktivnosti, ki jo lahko vsak dan izvajajo tako otroci kot starejši, ne glede na nivo telesne pripravljenosti. Pomembno je le, da intenzivnost prilagodimo svojim sposobnostim. Hodimo lahko počasi ali hitro, na krajše razdalje, v klanec ali po mestu … pomembno je, da hodimo. Hitro bomo opazili pozitivne učinke.

 Kako se lotiti izziva 

Izziv 10.000 korakov dnevno ni težak, vendar niti povsem enostaven. Vse, kar morate narediti je, da se spravite v gibanje in hodite. Korak za korakom do cilja. Ne potrebujete posebne opreme ali logistike, da se ob določeni uri spravite v telovadnico. Hodite lahko kadarkoli in kjerkoli. Razdalja, ki jo boste prehodili z 10.000 koraki dnevno je sicer odvisna od dolžine vašega koraka, vendar naj bi okvirno naneslo približno 7 km. Kar spet ni tako malo! Vendar ne opustite izziva ob misli na to številko – hodite lahko večkrat dnevno, na krajših razdaljah in s svojo hitrostjo.

Poskrbite za udobno obutev in obiščite športno trgovino v vaši Qlandii

Nekaj QL idej, kako nabirati korake:

  • Avto parkirajte na najbolj oddaljenem koncu parkirišča in se do pisarne, sestanka ali šole sprehodite. Če živite relativno blizu, se lahko tudi od doma odpravite peš.
  • Izogibajte se dvigalom in tekočim stopnicah v bloku, poslovnih stavbah in nakupovalnih središčih. Uporabite raje navadne stopnice in izkoristite priložnost za hitri trening.
  • Avtobus zapustite 2 postaji pred vašo in zadnji del poti opravite peš.
  • S prijatelji se namesto na kavo odpravite na sprehod.
  • Sprehod z vašim malim štirinožcem podaljšajte še do naslednjega parka.
  • Pojdite v shopping in pobrskajte tudi po trgovinah, kamor običajno ne vstopite. Ne boste verjeli, koliko korakov boste nabrali s sprehajanjem po nakupovalnih avenijah.

Bi radi tudi vi prispevali svoje ideje, znanje ali zanimiva doživetja? Izpolnite obrazec in nam jih posredujte v obliki članka, fotografije ali video posnetka. Veselimo se vašega sodelovanja!

Izpolnite skrito željoIzpolnite skrito željo
IZBERITE VREDNOST
IZBERITE TIP DARILNE KARTICE
Že imate svojo QL kartico?
Že imate svojo QL kartico?