Qlandia
Pripravljeni na kopalke?

Pripravljeni na kopalke?

Nakupovanje kopalk je za veliko žensk prava nočna mora. QL ženska pa ve, da popolne kopalke – takšne, ki poudarijo njene dobre lastnosti in skrijejo pomanjkljivosti – obstajajo. 

Poiščite prave kopalke za vaš tip postave

Hruška Peščena ura Jabolko Ravna linija Jagoda
Boki širši od ramen

Izberite klasične ali kratke hlačke v temnejši barvi in pisan zgonji del, ki se zavezuje okrog vratu in tako optično razširi ramena.
Ozek pas in poudarjene prsi ter boki

Idealna izbira je mini bikini – zgornji del v obliki trikotnika, spodnji z vrvicami na bokih.
Obline v srednjem delu telesa – na trebuhu in v bokih

Retro kopalke z visokim pasom bodo prekrile kritične predele in optično podaljšale vaše noge.
Atletska postava z neizrazitim pasom

Enodelne kopalke s poudarjenim visokim pasom ali odprtinama na vsaki strani bo ustvaril učinek peščene ure. Dvodele kopalke naj imajo črte, krivulje ali zanimive vzorce.
Širša ramena, polne prsi, ozki boki

Globok V-izrez dekolteja pri enodelnih kopalkah, pri dvodelnih pa temnejši enobarven zgornji del in pisane vpadljive hlačke.

QL triki za boljše počutje na plaži:

  1. Z rahlo zagorelim tenom boste videti bolj vitki. Pomagajte si s samoporjavitveno kremo, ki ji lahko primešate tudi bleščice. 
  2. Znebite se napihnjenosti. Nekaj dni pred dopustom se izogibajte soli in slani hrani, zvečer pa iz jedilnika črtajte predelane ogljikove hidrate in svežo zelenjavo.
  3. Osvojite pokončno držo. Ta vizualno odstranjuje kilograme, z ravno hrbtenico pa  boste krepili tudi trebušne mišice.

QL nasvet

Če niste prepričani o velikosti, poskusite raje z manjšo številko. Kopalke se namreč razširijo, ko jih zmočimo.

SOS tik pred poletjem

4 vaje za bolj čvrste mišice

Ne, ne delajo čudežev, se boste pa ob redni vadbi bolje počutile in dan za dnem opazile rezultate svoje vztrajnosti. Za začetek je dovolj, če izvedete le en krog vaj, kot opisano. S časom pa lahko povečate število ponovitev ali vaje krožno ponovite 2x ali 3x. Seveda lahko k izvedbi dodate tudi uteži in s tem naredite vaje bolj intenzivne.

 Za lepo zadnjico 
Trdno se oprite v tla in napnite trebušne mišice, da ohranite raven hrbet. 10x iztegnite eno nogo in pri vsaki ponovitvi zavestno zatisnite ritno mišico. Nato vajo ponovite še z drugo nogo.

 Za močan trup in raven trebuh 
Izmenično koleno ene noge potegnite proti komolcu nasprotne roke. Pri tem napnite trebušne mišice ter vedno pazite, da hrbet ostaja raven in hrbtenica v nevtralnem položaju. Vajo ponovite 20x, 10x z vsako nogo.

 Za lepo držo 
Ulezite se na hrbet in stopala približajte zadnjici. Oprite se v pete in zadnjico dvignite čim višje v most. Zavestno stisnite mišico za nekaj trenutkov in popustite. Vajo ponovite 20x. S tem boste aktivirali celo zadnjo mišično verigo.

 Za elegantne in vitke noge 
Izberite eno nogo in naredite daljši korak naprej. Nato se z ravnim hrbtom in težo v obeh nogah spustite proti tlom, dokler nista obe koleni v pravem kotu. Napnite trebušne mišice, da ohranite raven trup in ravnotežje. Za trenutek zadržite, nato se vrnite v začetni položaj. Vajo izvajajte izmenično, z vsako nogo 10x.

Bi radi tudi vi prispevali svoje ideje, znanje ali zanimiva doživetja? Izpolnite obrazec in nam jih posredujte v obliki članka, fotografije ali video posnetka. Veselimo se vašega sodelovanja!

Izpolnite skrito željoIzpolnite skrito željo
IZBERITE VREDNOST
IZBERITE TIP DARILNE KARTICE
Že imate svojo QL kartico?
Že imate svojo QL kartico?