Qlandia
Zbudi se!

Zbudi se!

Spomladanska utrujenost se nas loti ravno v času, ko bi nas moralo kar razganjati od energije. Kako jo premagati?

Sonček nas vedno bolj greje, narava se spet ovija v bujno zelenje, mi pa zehamo in komaj čakamo, kdaj bomo lahko spet skočili pod odejico.

Recite ne pomladni nadlogi in jo premagajte z nekaj malimi triki!

  1. Jejte veliko sadja in zelenjave - To vas bo napolnilo z vitamini in minerali, ki bodo telo ponovno poživili. Težko in mastno hrano pustite v zimskih dneh, privoščite si raje špinačo, granatno jabolko in ovsene kosmiče – živjo železo, magnezij in vitamini B!

  2. Bodite aktivni - Pojdite na sonce, gibajte se, telovadite in predvsem naužijte se svežega pomladnega zraka. Že 15 minut na soncu vas nahrani z vitaminom D za cel dan!

  3. Pijte dovolj vode - Dehidracija je pogosto razlog za občutek izčrpanosti, utrujenost in slabo voljo. Pripravite si tekočino (vodo, limonado ali nesladkan čaj) v prikupno stekleničko in veliko lažje boste spili vsaj 2 litra dnevno.

  4. Smejte se - Mogoče se sliši nenavadno, vendar bodo aktivnosti, ki vas razvedrijo in nasmejejo hitreje premagale utrujenost. V trenutku boste začutili energijo, ki prevzema vaše telo.

  5. Zadihajte - Odpravite se v naravo in napolnite pljuča s kisikom. Dovolj je, da 10x globoko vdihnete. V trenutku boste zbujeni.

  6. Vzemite si čas zase - Privoščite si masažo, obiščite savno ali meditirajte ob pomirjujočih vonjih izbranih zelišč. Poskusite aromaterapijo s sivko, bergamotko, sladko pomarančo, kamilico, meliso ali baldrijanom.

Zakaj se nas loti spomladanska utrujenost?

  • Zimske razvade
    Premalo gibanja in veliko hrane, predvsem take, ki vsebuje veliko maščob in ogljikovih hidratov. Zveni znano? Slabe zimske navade lahko ob prehodu v pomlad otežijo organizem, kar čutimo kot utrujenost.

  • Nihanje temperatur
    Mrzlo jutro, vroče popoldne in spet hladen večer. Pomlad nam ne ponagaja samo pri izbiri oblačil. Hitro prilagajanje na temperaturo tudi izčrpa organizem.

  • Hormonske spremembe
    Pozimi se zaloga serotonina (hormona sreče) prazni, zaradi pomanjkanja svetlobe pa prevladuje melatonin (spalni hormon). S prihodom sončnih dni se začne razmerje teh hormonov počasi obračati, kar obremeni telo in lahko občutimo kot utrujenost.

Bi radi tudi vi prispevali svoje ideje, znanje ali zanimiva doživetja? Izpolnite obrazec in nam jih posredujte v obliki članka, fotografije ali video posnetka. Veselimo se vašega sodelovanja!

Izpolnite skrito željoIzpolnite skrito željo
IZBERITE VREDNOST
IZBERITE TIP DARILNE KARTICE
Že imate svojo QL kartico?
Že imate svojo QL kartico?